Yhdistysten johdon seminaari

Väki alkaa hiljalleen saapumaan Korpilammen auditorioon
Aulabaarissa on mukava pitää taukoa
Espoon kuukausipalkkaisten pääluottamusmies Kaj Liistokki esitelmöi ryhmätyön tuloksista
Julkisivu
Lounaan jälkeen kahvilla. Vasemmalla yhdistyksemme puheenjohtaja Reino Leimola, oikealla pääluottamusmies Kari Uusikumpu Helsingin raidetyöntekijöistä
Illallisella
Yhteydet kotiin on pidettävä kunnossa matkoillakin. Sihteerimme Markku Vihavainen
Sopimuskierros esittelyssä
Pikkuvekarat kävivät hakemassa tikkarit kokoustilasta

Pääkaupunkiseudun yhdistysten johtohenkilöt kokoontuivat 28.9.2013 kaksipäiväiseen sessioon hotelli Korpilammelle pohtimaan yhdistys- ja aluetoiminnan nykytilaa ja tulevaisuutta. Yhdistyksestämme tilaisuuteen osallistuivat puheenjohtaja Reino Leimola ja sihteeri Markku Vihavainen, joista viimeksi mainittu on myös alueryhmän jäsen.

Lauantai meni edellä mainittuja aiheita pohtiessa. Mukavan yhteisen illan jälkeen sunnuntaina käsiteltiin vielä yhdistysten tilannetta, sitten sopimuskierroksen nykytilannetta ja JHL:n koulutusta.

Korpilampi ei ehkä ole viiden tähden huippuhotelli, mutta ruoka ainakin on hyvää; siitä kiitos keittiölle.

Ohessa joitakin kuvia viikonlopusta.