Pohjantähtileiri 2015

Pohjantähti-leiri 6. - 11.7.2015 Kisakeskus

Kesän Suurleiri, Pohjantähtileiri järjestetään jälleen heinäkuussa. Viikon ajaksi opisto muuttuu kodiksi noin 100 perheelle jota yhdistää halu liikkua yhdessä hauskaa pitäen. Ohjelma sisältää perinteisten PT-lajien lisäksi joka vuosi jotain uutta ja jännittävää! Perheet voivat ottaa toisistaan mittaa erilaisissa kisoissa ja koko viikon kestävissä seikkailuissa.

Pääosin leirille olisi pitänyt hakea liiton kautta huhtikuuhun mennessä. Ainakin telttamajoituksessa löytynee kuitenkin vielä tilaa, ilmoittautuminen suoraan Kisikseen: http://www.kisakeskus.fi/.

Espoon julkisten ja teknisten alojen työntekijät JHL ry:n hallitus käsitteli mahdollista leiritukea jäsenistölle kokouksessaan 21.4.2015.

Päätös:

Päätettiin yksimielisesti, että yhdistys tukee leirille osallistuvia jäseniään seuraavasti:

Jäsen 140 euroa, mukaan lähtevä täysi-ikäinen perheenjäsen 70 euroa, 6-17 -vuotias perheenjäsen 40 euroa. Perheenjäsenellä tarkoitetaan lähisukua: Vanhemmat, puoliso, isovanhemmat, lapset, lapsenlapset, lapsenlapsenlapset, sisarukset.

Tuki maksetaan maksukuittia vastaan. Tukea ei makseta, jos hakija saa leiritukea muualta, esimerkiksi liitolta.

Saadaksesi tuen ota yhteys yhdistyksen taloudenhoitajaan (kts. "Yhteystiedot").