Marjarinteen kesätalkoot 2013

TALKOOT MARJARINTEELLÄ 7.-9.6.2013

Paikka avattiin jäsenistölle jo viikolla 19, mutta ajattelimme että alkukesän lämmössä olisi mukava pitää kunnostustalkoot ja tavata samalla työtovereita rennossa ilmapiirissä.

Ja talkoothan onnistuivat erinomaisesti. Säiden haltija suosi meitä, järvivesi oli 23-asteista, ruoka oli erinomaista eivätkä virvokkeetkaan päässeet loppumaan kesken. Koolla oli reipas joukko, mukana ensikertalaisiakin. Jotkut viipyivät perjantaista sunnuntaihin, jotkut olivat paikalla vain yhtenä tai kahtena päivänä.

Tärkein talkoissa toteutettu homma oli porakaivon pumppuhuoneen perusteellinen remontti ja uudelleen eristys. Toki paljon muitakin, pienemipiä töitä saatiin tehdyksi: Lintupöntöt on siivottu, nurmikko leikattu, laituri oikaistu jne...

Tauko paikalla?
Pumppukopin "projektipäällikkö" Pera Minkkinen tutkailee seuraavan laudan paikkaa.