Opinto- ja vapaa-ajan toiminta

YHDISTYKSEN OPINTOSIHTEERINÄ TOIMII OTTO HELPI JA VAPAA-AIKAVASTAAVANA PETTERI HÄKKÄNEN

Tutustu koulutus- ja kurssitarjontaan kyseisellä alasivulla!

<<< VOIT MYÖS KLIKATA ITSESI KO. SIVULLE VASEMMAN REUNAN VALIKOSTA KOHDASTS "KURSSEJA / KOULUTUSTA"

AMMATTIALAFOORUMIN TIEDOTE (pdf) VASEMMALLA

Vapaa-ajasta puhuttaessa kannattaa myös muistaa yhdistyksen jäsenille ja heidän perheilleen ilmainen kesänviettopaikka Marjarinne.

Omaa opintotoimintaa ei yhdistyksellä ole lähivuosina ollut, paitsi pari hallituksen koulutusviikonloppua , mutta jäseniämme on osallistunut yhteisjärjestön, liiton ja muiden tahojen järjestämään koulutustoimintaan. Mikäli sinulla on hyviä ehdotuksia opinto- tai vapaa-ajan toimintaamme, tai näitä asioita koskevia kysymyksiä, kerro niistä hallitukselle Toivomuskaivossa.

Myös JHL:n Pääkaupunkiseudun aluetoimisto järjestää kursseja lähinnä edunvalvontaan ja työsuojeluun liittyen.

Pääkaupunkiseudun alueellisen luottamusmieskurssin osallistujia hotelli Aavarannassa toukokuussa 2011
JHL:n kansainvälisyyskurssin opintomatkalaisia "päivällisellä" Barcelonassa 29.11.2011 noin kello 23:30. Katso myös reissun lyhyt yhteenveto Kansainvälisen toiminnan sivulta.
JHL:n kansainvälisyyskurssilaisia Barcelonassa 1.12.2011. Vaaleapaitainen mies ruskeassa pikkutakissa on JHL:n koulutusosaston päällikkö ja Raseborg-opiston rehtori Jari Valtari.