MARJARINNE AVATAAN JÄLLEEN KEVÄÄLLÄ 2024!

Marjarinteen avaimet voi noutaa Mikkelän tukikohdasta, osoite Teirinsyrjä 4.

Soittakaa kuitenkin ennenkuin olette tulossa hakemaan avaimia niin osataan olla paikalla( mielellään muutamaa päivää ennen).

Avaimet noudetaan Mikkelän tukikohdasta tai muuten sovitulla tavalla. Ilmoita menostasi Marjarinteelle mieluiten vähintään muutamaa päivää aikaisemmin, näin varmistat avainten saannin. Avaimia luovuttaa pääosin Otto Helpi, Jaakko Kananen ja Reino Leimola.

PARANNUKSIA MARJARINTEELLÄ VUONNA 2021

Marjarinteen keittiön vanhat paikkaillut putket on touko-kesäkuussa uusittu ja vanha lämminvesivaraaja on korvattu läpivirtauslämmittimellä. Myös jätevesijärjestelmä on päivitetty säännöksien mukaiseksi.

MUUTOKSIA MARJARINTEELLÄ 2022

Läpivirtauslämmitin on poistettu käytöstä sen rikkoonnuttua. Tiskivesi lämmitetään jatkossa liedellä tai saunan vesipadasta haetulla kuumalla / lämpöisellä vedellä.Myös vedenkeitintä voi hyödyntää.

MUUTOKSIA MARJARINTEELLÄ 2023- 2024

Loppuvuodesta 2023 uusittiin Marjarinteellä kaikki lukot nykyaikaisiksi. Muutos ei vaikuta nykykäytäntöihin. Avaimet Marjarinteelle saa edelleen Mikkelän tukikohdasta, kunhan ensin ajoissa tekee varauksen.

PDF-tiedostoYleisiä ohjeita Marjarinteen käyttäjille.pdf (200 kB)
PDF-tiedostoPUMPPUKOPIN OHJETAULU.pdf (438 kB)
PDF-tiedostoMarjarinteen säännöt 2024.pdf (35 kB)
MARJARINTEEN SÄÄNNÖT. Päivitetty ja hyväksytty Kevätkokouksessa 18.4.2024

Marjarinne

Kuva copyright © 2019 Arja Kärkkäinen

Noin 70 kilometrin päässä Espoosta sijaitsee Salon Suomusjärvellä Enäjärven rannalla yhdistyksemme kesänviettopaikka, joka on kaikkien jäsentemme ja heidän perheidensä käytettävissä.

Avaimet ja ajo-ohjeet saa Mikkelän tukikohdasta keväästä 2022 lähtien.Yhteyshenkilöinä toimii Otto Helpi, Jaakko Kananen ja Reino Leimola.Varahenkilöinä Jari Asp ja Petteri Häkkänen. Lue myös huolella mökin ilmoitustaululla olevat ohjeet ja vihjeet.

Kalastusluvat säilytetään mökillä; Olethan suorittanut valtakunnallisen kalastuksen hoitomaksun?

Tupakointi sisätiloissa on kielletty. Avotulen käsittelyssä on noudatettava järjestyssääntöä ja tulenkäsittelyohjeita (löytyy ilmoitustaululta oven vierestä).

MARJARINTEEN OSOITE:

Kiinteistö Marjarinne, Iso Pirttiniemi, Suomusjärvi, Salo.

Katuosoite: Pirttikuja 66, 09120 Karjalohja

-ainakin GoogleMaps näyttää kartallaan osoitteen hieman väärin; perillä olet oikeasti vasta, kun olet ylittänyt kuvassa näkyvän Uudenmaan ja Varsinais-Suomen rajan.

Pimeähköön tupaan on nyt saatu valoa lisävalaisimen muodossa
Lampun katkaisija löytyy pystypilarista kalalajijulisteen vierestä

Marjarinteellä maksutta jäsenistömme käytössä on mm:

Soutuveneitä, grillikatos, rantasauna, WC:t, iso päärakennus, erillinen majoitusaitta, paikalta mahdollisesti löytyvät pelit, astiat, patjat, tyynyt ja täkit. Liinavaatteet jokainen tuo ja vie mukanaan.

Jos käytät polttopuita, niin teethän tilalle vähintään sen määrän kuin olet itse käyttänyt. Yleensä saunan vieressä on pölkkyjä, joista voi tehdä klapeja. Saunan takana varastossa on ns. klapikone, jota voit käyttää, kunhan huolehdit turvallisuudesta sen käytössä. Myös kirves on käytössä ja myös sen käytössä pitää huolehtia turvallisuudesta.

Nuohooja puhdistaa saunan vesipataa.
Kuva pj Reiska 13.5.2022

Jotkut ovat joskus ihmetelleet, kuun saunalle ei ole tullut valoja. Huomatkaa, että saunan takkatuvassa on myös oma sulaketaulu ja pääkytkin. Tarkistakaa, että siitäkin on virta kytketty. Taulu sijaitsee takkatuvassa oven vasemmalla puolella.

Lomaparatiisimme järveltä nähtynä (1986)
Grillikatos ja päärakennus järveltä nähtynä (1986)

Get Flash to see this player.

Marjarinne 13.7.2013 kello 15:15
Marjarinne 14.7.2013 kello 03:15