MARJARINNE ON AVATTU KESÄKSI 2021!

Marjarinteen avaimet saa pääluottamusmiestoimistolta. Sovi plm. Juha Lindqvistin kanssa avainten noudosta ja palautuksesta.

PARANNUKSIA MARJARINTEELLÄ VUONNA 2021

Marjarinteen keittiön vanhat paikkaillut putket on touko-kesäkuussa uusittu ja vanha lämminvesivaraaja on korvattu läpivirtauslämmittimellä. Myös jätevesijärjestelmä on päivitetty säännöksien mukaiseksi.

Laiturille kulkua oli tarkoitus helpottaa jatkamalla saunalta tulevaa laatoitusta puisella kulkusillalla, rakentamalla laiturin yläpuoliselle kalliolle pieni terassi penkkeineen ja siitä uusi portain varustettu ramppi alas laiturille. Uusi laiturikin on haaveissa. Lisäksi on tarkoitus pellittää majoitusrakennuksen katto.

Putkiurakan viivästymisestä johtuen nämä työt siirtyvät kevääseen 2022.

PDF-tiedostoMarjarinteen säännöt 2016.pdf (417 kB)
MARJARINTEEN SÄÄNNÖT. Tarkastettu ja hyväksytty muutoksitta yhdistyksen kevätkokouksessa 29.4.2021
PDF-tiedostoYleisiä ohjeita Marjarinteen käyttäjille.pdf (200 kB)
PDF-tiedostoPUMPPUKOPIN OHJETAULU.pdf (438 kB)

Marjarinne

Kuva copyright © 2019 Arja Kärkkäinen

Noin 70 kilometrin päässä Espoosta sijaitsee Salon Suomusjärvellä Enäjärven rannalla yhdistyksemme kesänviettopaikka, joka on kaikkien jäsentemme ja heidän perheidensä käytettävissä.

Avaimet ja ajo-ohjeet sekä tarvittaessa muitakin ohjeita saa pääluottamusmieheltä (kts. yhteystiedot). Lue myös huolella mökin ilmoitustaululla olevat ohjeet ja vihjeet.

Kalastusluvat säilytetään mökillä; Olethan suorittanut valtakunnallisen kalastuksen hoitomaksun?

Tupakointi sisätiloissa on kielletty. Avotulen käsittelyssä on noudatettava järjestyssääntöä ja tulenkäsittelyohjeita (löytyy ilmoitustaululta oven vierestä).

MARJARINTEEN OSOITE:

Kiinteistö Marjarinne, Iso Pirttiniemi, Suomusjärvi, Salo.

Katuosoite: Pirttikuja 66, 09120 Karjalohja

-ainakin GoogleMaps näyttää kartallaan osoitteen hieman väärin; perillä olet oikeasti vasta, kun olet ylittänyt kuvassa näkyvän Uudenmaan ja Varsinais-Suomen rajan.

Pimeähköön tupaan on nyt saatu valoa lisävalaisimen muodossa
Lampun katkaisija löytyy pystypilarista kalalajijulisteen vierestä

Marjarinteellä maksutta jäsenistömme käytössä on mm:

Soutuveneitä, grillikatos, rantasauna, WC:t, iso päärakennus, erillinen majoitusaitta, paikalta mahdollisesti löytyvät pelit, astiat, patjat, tyynyt ja täkit. Liinavaatteet jokainen tuo ja vie mukanaan.

Lomaparatiisimme järveltä nähtynä (1986)
Grillikatos ja päärakennus järveltä nähtynä (1986)

Get Flash to see this player.

Marjarinne 13.7.2013 kello 15:15
Marjarinne 14.7.2013 kello 03:15