Sivustoa muokattu / päivitetty viimeksi: 6.5.2024

Metsurit työssään
Haasteita kadunrakennustyömaalla

Tästä linkistä liityt helposti jäseneksi!!!

MARJARINNE TALKOOT 18.-19.5.2024

Hyvät jäsenet!

Tervetuloa talkoisiin upeaan Marjarinteeseen.

Talkoissa tarjolla ruokaa ja juotavaa. Osallistujien matkakulut korvataan kohtuullisen matkan päästä. Jotain kimppakyytejä saattaa olla myös tarjolla. Voitte halutessanne tulla jo edeltävänä iltana 17.5 paikan päälle. Jos et ole koskaan aikaisemmin käynyt meidän yhdistyksemme mökillä, niin tämä on erittäin oivallinen tapa tutustua paikkaan (Omat liinavaatteet tai makuupussi mukaan). Muistathan, että Marjarinteellä yhdistyksemme jäsenet ja heidän perheensä yöpyvät ilmaiseksi. Ilmoittautumiset hallituksen jäsenille viimeistään 15.5 klo 12.00 mennessä.

Turun neuvottelupäivien julkilausuma luettavissa!

TERVETULOA ESPOON JULKISTEN JA TEKNISTEN ALOJEN TYÖNTEKIJÄT JHL RY:N SIVUILLE. (JHL 615). TOIVOTTAVASTI LÖYDÄT TÄÄLTÄ ETSIMÄSI.

KATSO TÄÄLTÄ, PALJONKO OIKEASTI HÄVIÄT KUUKAUSIPALKALLE SIIRTYESSÄSI!

Hyvä JHL 615 jäsen

Nyt hyväksytty erillissopimus on solmittu JHL:n, Jytyn (neuvottelujärjestö JAU), akavalaisen JUKOn ja työnantajien KT:n välillä. Seuraa www.jhl.fi/julkisetsopimukset

Espoon julkisten ja teknisten alojen työntekijät JHL ry

Kotipaikka: Espoo

JHL-yhdistysnumero: 615

Rekisterinumero: 59.662

Y-tunnus: 0101266-0

Postiosoite:

Reväntie 95, 25380 Rekijoki

Yllä pyörii diaesitys Marjarinteen talkoista

HUOM! Useimmat tulostus- ja tallennuskelpoiset liitetiedostot tällä sivustolla ovat PDF-muotoisia. Mikäli sinulla ei ole koneellasi tiedostojen lukemiseen tarvittavaavaa reader-ohjelmaa, voit ladata sellaisen ilmaiseksi esimerkiksi täältä!

PDF-tiedostoTK 2020.pdf (2.7 MB)
Yhdistyksen toimintakertomus vuodelta 2020. Vahvistettu yhdistyksen kevätkokouksessa 29.4.2021.
PDF-tiedostoTK 2019.pdf (2.3 MB)
Yhdistyksen toimintakertomus vuodelta 2019. Vahvistettu yhdistyksen kevätkokouksessa, joka koronapandemian vuoksi pidettiin vasta syyskuussa 24.9.2020
MS Word -tiedostoTK 2021.docx (2.6 MB)
MS Word -tiedostoTK 2022.docx (6.4 MB)