PIDÄ YHTEYSTIETOSI AJAN TASALLA!

Kuten tiedotusvälineistä ja ammattijärjestön tiedotteista olemme saaneet tiedoksi, elämme Espoossa (ja muuallakin Suomessa) julkisen alan työntekijöiden kannalta epävarmoja aikoja. Yleinen oikeistolainen suuntaus pyrkii yksityistämään kaikki julkisen alan työt, maksoi mitä maksoi. Näin myös Espoossa ja erityisesti Espoossa.

Siksi on nimenomaan jokaisen JHL:n jäsenen oman edun kannalta tärkeää ja järkevää tarkistaa omien yhteystietojensa ajantasaisuus liiton jäsenrekisterissä!

Erityisesti kannattaa tarkistaa, että osoite, puhelinnumero ja sähköposti ovat oikein. Numerot ja osoitteet olisi hyvä olla omat yksityiset. Mahdollisessa konfliktitilanteessa työnantaja saattaa rajoittaa tai estää esimerkiksi espoo.fi –sähköpostiosoitteen käytön.