Tervetuloa!

[1-10] [11-15]
Oletko kiinnostunut toimimaan tulevaisuudessa luottamusmiehenä? Kiinnostaako tietää, mitä kuuluu luottamusmiehen tehtäviin? Haluatko tietää, miten luottamusmies valitaan ja minkälaista on toimia työpaikan luottamusmiehenä? Jos vastasit kyllä, on kurssipäivä juuri sinua varten.
SYYSKOKOUS (1.9.2021)
Yhdistyksen hallitus on käytännön syistä siirtänyt yhdistyksen syyskokouksen ajankohtaa kuukaudella eteen päin.
Kelvottomassa Sarastia palkanmaksujärjestelmässä esiintyy jatkuvasti virheitä. Palkanlaskennan henkilöstö on siksi ilman omaa syytään aivan jaksamisensa äärirajoilla.
JHL järjestää aikuttajakoulutusta tekniikan ja liikennealan ammattilaisille. Koulutus järjestetään etäopetuksena. Kurssi on tarkoitettu tekniikan ja liikenteen ammattialaa edustaville pääluottamusmiehille, työsuojeluvaltuutetuille ja yhdistysten puheenjohtajille sekä muille ammattialan aktiiveille ja jäsenille. Koulutuksesta vastaavat tekniikan- ja liikennealan rautaiset asiantuntijat
JHL tarjoaa jäsenilleen mahdollisuuden opiskella myös verkossa. Hae mukaan syksyn verkkokursseille ja webinaareihin!
Onko työyhteisöjen kehittäminen sydäntäsi lähellä?
JHL:n hallitus on valinnut Etelä-Suomen aluetoimiston uudeksi päälliköksi Sirkka-Liisa "Siku" Kähärän.
RSS ATOM