Hae mukaan tekniikan ja liikenteen ammattilaisille tarkoitettuun vaikuttajakoulutukseen 1.-3.12.2021!

31.8.2021

JHL järjestää aikuttajakoulutusta tekniikan ja liikennealan ammattilaisille. Koulutus järjestetään etäopetuksena. Kurssi on tarkoitettu tekniikan ja liikenteen ammattialaa edustaville pääluottamusmiehille, työsuojeluvaltuutetuille ja yhdistysten puheenjohtajille sekä muille ammattialan aktiiveille ja jäsenille. Koulutuksesta vastaavat tekniikan- ja liikennealan rautaiset asiantuntijat

Kurssin teemat:

• Katsaus työehtosopimuksiin ja TES-kentän haasteisiin. Julkinen vs. Avainta vs. Yksityinen.

• Tekniikan ja liikenteen ammatillisten koulutuksen tulevaisuus (mihin suuntaan tutkinnot ja koulutus on kehittymässä, tulevaisuuden osaamisvaatimukset, uhkatekijät)

• Näin vaikutat viestinnällä / monikanavainen viestintä

• Kansalaisyhteiskunta – vaikuttamisen uudet muodot ja/tai ilmastonmuutos

• Julkiset hankinnat – julkisen ja yksityisen rajapinnat ja kilpailutus.

• Tilastotietojen lähteet ja käyttö tekniikan -ja liikenteen alalla

• Ammattialan nykytilan ja tulevaisuuden haasteiden arviointia.

Hakuaika kurssille päättyy 25.10. Varaa paikkasi ja hae mukaan!

Ilmoittautumislinkki ja kurssiohjelma

Kurssin ajalta maksetaan kurssiapuraha

Työssä käyvät jäsenet voivat osallistua järjestökursseille kuluitta. Jos et saa palkkaa kurssipäivältä, ota mukaasi virallinen palkattomuustodistus.

Arkipäivinä pidettäviltä kursseilta liitto maksaa verottoman kurssiapurahan palkattomuustodistusta vastaan. Apuraha koostuu kurssistipendistä ja kurssipäivärahasta. Vuonna 2021 apurahan laskennallinen päivähinta on 79,198 euroa/päivä. Esimerkiksi viisipäiväisen kurssin kurssiapuraha on 395,99 euroa.

Lisätietoja kurssistipendistä linkin kautta

Kurssille hakeminen:

• Hae ensin kurssille, sen jälkeen voit järjestää osallistumisajan vapaaksi.

Jos et pääse tulemaan kurssille, ole hyvä ja peru ilmoittautumisesi.

• Hakuajan päättymisen jälkeen saat tiedon kurssille pääsystä. Kurssivahvistus lähetetään osallistujalle

noin 5 viikkoa ennen kurssin alkua.

JHL:n kurssineuvonta opastaa ilmoittautumisessa ja käytännön järjestelyissä.

Tavoitat puhelimitse 010 7703 510 ma - to klo 10 - 14.00 tai yhteydenottolomakkeen avulla.

Koulutuksen sisällöistä vastaa Janne Hernesniemi, janne.hernesniemi@jhl.fi

Peruutusehdot:

Huomioithan, että kurssi-ilmoittautuminen on sitova. Kurssille osallistuminen edellyttää läsnäoloa kurssilla.

Voit peruuttaa osallistumisesi kurssille perustellusta syystä (esimerkiksi sairastumisen tai muun vastaavan syyn vuoksi). Jos et pysty osallistumaan kurssille, ole hyvä ja ilmoita kaksi viikkoa ennen kurssin alkua peruutuksesta kurssineuvontaan).

Peruuttamatta jätetystä kurssipaikasta veloitamme 50 euron suuruisen maksun.