[1-10] [11-20] [21-24]
Hei yhdistyksemme jäsen, oletko kiinnostunut vesikattoremontista? Nyt on mahdollisuus osallistua Marjarinteen majoitusmökin vesikaton uudistamiseen. Työryhmän vetäjänä toimii Petteri Häkkänen p. 0505250483. Ole häneen yhteydessä, jos olet valmis kattotalkoisiin. Ajankohta on vielä avoin. Lisätietoa Petterin lisäksi antaa yhdistyksen puheenjohtaja Reino Leimola p. 0453126280.
Yleiskorotukset toteutetaan Sarastian toimesta 28.7. - 29.7.2022 kaikkiin virka- ja työehtosopimuksiin ja maksuryhmiin. Sarastiaan ei voi viedä uusia työsopimuksia tai palkkatietoja ajalla 27.7. klo 16.00 - 29.7.2022 (arvio klo 17.00). Sarastia-järjestelmä on tällöin suljettu. Kaikki kierrossa olevat työsopimukset pitää olla hyväksyttynä 27.7. klo 16.00 mennessä. Sarastian käytön eston alkamiseen asti eli 27.7. klo 16.00 asti työsopimuksissa käytetään vanhaa palkkaa. Sarastian käytön alkaessa uudelleen eli 29.7.2022 klo 17 alkaen työsopimuksissa käytetään uutta palkkaa. Lomakkeilla oleva hinnoittelutunnuksen alaraja päivittyy korotuksen yhteydessä automaattisesti. Uusien työsopimus- ja muutoslomakkeiden syöttämistä järjestelmään pyydetään välttämään 27.7. klo 16.00 - 29.7.2022 klo 17.00 (arvio). TTES-korotus tehdään 29.7. (2.8. palkat) palkka-ajon jälkeen eli korotus näkyy elokuun toisen palkanmaksun yhteydessä.
JHL:n Etelä-Suomen maahanmuuttajaverkosto KaMuT toivottaa sinut tervetulleeksi perhetapahtumaan. Meillä on ilo ja kunnia kutsua sinut, uusi jäsen, mukaan liiton toimintaan. Aika: Lauantai 13.8.2022 klo 10–14
Ammattiliitot JHL ja Jyty, JUKO ja KT ovat saavuttaneet kunta-alalle neuvottelutuloksen 6. kesäkuuta. Kunta- ja hyvinvointialuetyönantajat KT, Julkisalan koulutettujen neuvottelujärjestö JUKO, sekä Julkisen alan unioni JAU (=ammattiliitot JHL ja Jyty) ovat saavuttaneet sovittelulautakunnan sovintoehdotukseen perustuvan neuvottelutuloksen erillissopimuksesta maanantaina 6. kesäkuuta. Seuraavaksi neuvottelutulos siirtyy neuvotteluosapuolten hallintojen käsittelyyn. Neuvottelutuloksen sisällöstä kerrotaan, jos kaikkien järjestöjen hallinnot hyväksyvät neuvottelutuloksen.
Marjarinne on taas jäsentemme käytössä. Keittiön lämminvesivirtaus laite on rikkoutunut, joten käytössä on vain kylmä vesi. Tiskiveden voi lämmittää liedellä. Avaimet voi noutaa Mikkelän tukikohdasta, Teirinsyrjä 4. Avaimia voi kysellä Otto Helpiltä, Jaakko Kanaselta ja Reino Leimolalta. Soita vähintään muutama päivä aikaisemmin, kun tiedät milloin olet menossa mökille, näin varmistat avaimen saannin.
Lakkoavustus Lakkoavustus on 160 euroa/päivä ja sitä haetaan lakon päätyttyä omaJHL:n kautta. Avustusta pitää hakea viimeistään kolmen kuukauden kuluttua lakon päättymisestä. Kirjaudu omaJHL:ään, valitse vasemman palkin alareunasta ”Lakkoavustushakemus”. Lisää hakemuslomakkeelle pankkiyhteystietosi, rastita lakkopäiväsi, vakuuta tiedot oikeiksi ja tallenna. Tämän jälkeen hakemus siirtyy jäsenyhdistyksen tarkistettavaksi ja hyväksyttäväksi, ja sitten maksatukseen. Avustuksia maksetaan kerran viikossa. Jos et aiemmin ole kirjautunut omaJHL:ään, katso ohjeet omaJHL-sivulta. Muiden SAK:laisten liittojen jäsenet hakevat lakkoavustusta tästä (Huom! JHL:n jäsenet hakevat lakkoavustuksen omaJHL:n kautta)
In memoriam (10.12.2021)
Yhdistyksemme pitkäaikainen aktiivi Markku Vihavainen on nukkunut pois 3.12.2021. R.I.P. Markku.
JHL:n edustajisto hyväksyi syyskokouksessaan talousarvion, joka tekee ammattiliiton jäsenyyden vieläkin houkuttelevammaksi. Vuonna 2022 liiton jäsenmaksu on vain prosentin bruttotuloista. Summaan kuuluu myös työttömyyskassan jäsenyys. Liiton osuus jäsenmaksusta on 0,7 prosenttia ja kassan 0,3 prosenttia.
RSS ATOM